++ In my dream , you're mine. But in reality , you're a dream ++

Sunday, May 27, 2012

Taktik Perempuan Untuk Dapatkan Perhatian Pasangan


haiii3 readers...arinim ak nak kongsi satu crte....actually nim bukan laa 100%   
story ak..ak just copy ngan seorang blogger yg boleh dikira femesss jgak laa (:  taktik nim mgkin da ramai yg gune...tpi ak lgsung tak trfikir mase couple dulu~ okeyy..lets read !


Aku baru tahu ada perempuan guna taktik macam ni. Licik. skillful


Perempuan ? Perempuan memang sukakan perhatian. Emm, rasanya lelaki pun sama tapi dalam cara yang berbeza. Perhatian tu maksudnya bukan la perhatian yang sampai nak kena menggedik bimbo di khalayak ramai tu tapi perhatian dari orang yang tersayang lah. Suka bila orang yang kita sayang tu care pasal kita. Maksud nak ada orang caring la. Memang akan rasa besar hati dan happy bila ada manusia yang caring pasal kita. Benda kecil macam "awak dah makan?" pun dah buat someone tu rasa "oh, im so flattered" . 



Tapi kadang-kadang bila pasangan buat tak endah dan pentingkan benda lain, ada yang rasa kecewa dan buat tactic licik untuk perhatian. Saja bikin pasangan jealous sebab nak perhatian.



Contoh..situasi begini...



Bila bosan, orang pertama yang kita cari untuk hilangkan bosan,mesti la pasangan kan? Tapi bila kita semangat nak ajak bual sebab bosan sangat, dapat pulak jawapan yang mendukacitakan macam ni.....

Boyfriend busy layan bola lah.

Nak merajuk tapi ego taknak tunjuk. So jadi nak perhatian guna tactic sedikit kotor iaitu buat tactic"salah hantar message".



Terus bf tadi so eager to know siapa Daniel?? Padahal Daniel tu tak wujud. Saja watak direka untuk buat partner jealous. ceh

Tersengih depan screen handphone.

Saja buat tersalah hantar sms @ tactic "salah hantar message" which kononnya nak hantar kat laki lain tapi "buat-buat" tersalah hantar kat bf sendiri. Then tentu la bf tu jealous dan terus takde mood nak tengok bola kan? Juga tertanya-tanya siapa Daniel ni "come on,answer me" haha. Aku baru tahu tactic ni bila ada someone buat macam tu. Oh, baru tahu tactic ni. haha. Korang ada buat ke macam tu ?

Serious, agak kejam juga cara ni. hehe tapi sebab nak perhatian dan masa bersama dengan partner..takpe kan? Lelaki jangan sedih naaa. haha. Cuma ada risiko memakan diri juga la, nak nak kalau partner tu jenis yang gila cemburu dan dendam. Tak pasal dia balas dendam. gulp



Tapi kalau buat setiap hari ? Lama-lama tak jadi dan tak berkesan. So jangan buat selalu la. haha

Happy reading and have a nice day :)



HOPE U GUYS ENJOY WIF MY POSTS

8 blogheart comments here:

Encik H said...

errr...saya pernah buat macam ni..nak confess perasaan kat that girl, so buat2 salah hantar mesej..kononnya nak hantar kat kawan, tapi TERhantar kat dia..

zzzzzz

farah said...

hoh0...ingatkan ni taktik org pmpuan jer..
btw..highlight pesanan yg last tu...
"Tapi kalau buat setiap hari ? Lama-lama tak jadi dan tak berkesan. So jangan buat selalu la"
^_^

Anonymous said...

haha tak baik tak baik :D

farah said...

haha...that's why jgn buat selalu..
tgk 2..smpai yg laki tu pun da xde mood tgk bola..
rase trcbar lettew -.-

Fatin Faherah said...

haha , suke entri dea .. bwu taw glabah laky nehh :))

farah said...

cik iera try laa cube..haha
tp jngan selalu ^^

Unknown said...

HAHA. funny. penah gak buat. hee :p

farah said...

HAHA ...good ..
selamat beramal =.=