++ In my dream , you're mine. But in reality , you're a dream ++

Thursday, May 03, 2012

to my future hubby ✿




Wahai pemilik tulang rusuk ku , akan ku mencari dan mendapatkanmu . Akan ku sentiasa menanti dan berdoa agar dipertemukan denganmu . Jika bukan di sini , mungkin di syurga nanti . Aku mengharapkan engkau adalah seorang yang baik akhlaknya dan kuat imannya .

Sesungguhnya aku sentiasa menunggu dan menanti disertai oleh doaku agar dipertemukan denganmu . Dalam setiap detik saat ku yang terus berlalu , aku terus menjadi seorang yang perindu , yang sentiasa memperbaiki diri ku agar menjadi suri terbaikmu .

Biarpun masa bagaikan cemburu , aku terus menunggu dan menunggu , tidak pernah sekali aku merasa jemu , kerana aku sentiasa sematkan dalam hatiku . Aku yakin kau jua sedang berusaha mencari diriku sambil terus mempersiapkan dirimu untuk menjadi yang terbaik buat diriku .


Walaupun aku tidak pernah tahu siapakah dia pemilik tulang rusuk ku .

✿~ Dengan JARAK ini aku dan dia berjanji untuk BERUBAH menjadi yang lebih baik ..
✿~ Dengan JARAK ini aku dan dia berjanji untuk MEMPERBAIKI cinta kepada Ilahi ..
✿~ Dengan JARAK ini aku dan dia berjanji untuk MENCINTAI Pencipta kami lebih dari segalanya ..
✿~ Dengan JARAK ini aku dan dia berjanji untuk MENDALAMI Islam hingga ke akar umbi ..
✿~ Dan Dengan JARAK ini jua aku dan dia yakin andai tiba saatnya nanti , aku dan dia akan LEBIH BERSEDIA untuk melayari semua ini dengan jalan yang diredhai ..




HOPE U GUYS ENJOY WIF MY POSTS

0 blogheart comments here: