++ In my dream , you're mine. But in reality , you're a dream ++

Saturday, November 03, 2012

miss my superHERO o.O


assalamualaikum ~
petang readers >.<


korang buat ape petang2 nii .... tidooo?? or gi jogging ? -nak ikut-
cakap pasal jogging,, ak nii start menganggur langsung tak exercise dah ....
uraturat ponn jadi tegang jer ....
badan pon lesu .... macam skrang laa,, pening kepala ..... rase nak muntah pon ade ape yg makan tadi ~~ 
mane tak nyee,, tngahari tadi lepas jer rembat nasik satu pinggan... tak smpai 1jam,, tapau lagi nasik beriani ...huhu ^^ *tapi xgemukk ponn*


tengah baring2 nii tetiba pulak teringat kat my superhero......


no no noooo !! bukan hh okke ! bukan dia :)



superhero yang ak maksudkn adalah .... 'tettttt' huhu ..
segan nak cakap ....
emmmm i mean my jodoh laa superhero tuu ....
ntah knpa tetiba teringat....
tngah buat ape dia skrang....
macam mane agakagak rupa dia....
*macammacam lagi laa bermain dalam memori otak ak nii*


gedikkk jer kann ak...
ntah dia ingat ak ke tidak ....
tapi SURE laa xingat punya.... kowtt ..
ntahntah skrang ad hubungan dgn orang lain....



"HEYY!! korang putus skrang.." " jodoh awak dngan saya laa" *annoying face*



-HAHA-



kbhaii...


-sekian-




HOPE U GUYS ENJOY WIF MY POSTS

10 blogheart comments here:

unsecretostory said...

Aten pon hari-hari dok ngat apa farah dok buat kat umah tue . Ingat kat aten tak ? Ngaku cepat ! Tembak kangg . Huhuu :P

farhalurve said...

@unsecretostory aduss... terkena kat hati dah tembakan aten.. huhu
ingat laa.. aten kan superheroin farah ^^

zera eira said...

ade org kata, kalau kita ingat kat dia, dia pon ingat ke kita. eh eh eh? :))

Pykaa Pdott said...

dia tgah ingatkan awk jugak la tuh :)

farhalurve said...

@zera eira kann... ramai yg kate camtu..
kalau betol bagus laa ^^

farhalurve said...

@Pykaa Pdott aminnn ^^
HAHA *gedikk jer*

~didiey~ said...

sama laa kte..menganggur..
badan pown makin tembam

Che Rosliza Che mat said...

hihihi ingat time bujang dulu...suka jugak ingat kat sesorang...

farhalurve said...

@~didiey~ sama2 laa kite membina badan ^^ HAHA

farhalurve said...

@Che Rosliza Che mat kann sis.. huhu
saje jer nak membayangkan rupa jodoh kite :)