++ In my dream , you're mine. But in reality , you're a dream ++

Tuesday, October 30, 2012

EndOfLove > friend ^^


assalamualaikum ^^
haiii readers :)
*lambai tangan*


haii disana .... haiii situuuu ..


jomm laa bace jap entri ak ...heee ~~~


korang2 yang dah lame kenal ak memang dah tau kan story cinta ak ?? ~.~



yg xtauu lagi.. usha2 laa entri ak yg lame2 tuu ... *bajek hot* :P



oke lahh... xmo story pnjang2... sikit2 dah..
kitorang dah 2taon lebih kowtt putus.. huhu -xde jodoh-


tapi takpe... selama 2taon tuu,, ak dah boleh terima hakikat pon berakhirnya kisah kitorg ~


n from now... kitorg KAWAN :)

cukup laa sekadar kawan,, kannn ? ^^


ak tau tak ramai couple yg bila dah putus nii boleh jadi kawan ....
tapi kalau ak.... ak nak jadi kawan dia....
sebab ak tau dia baik ....



yang lepas tuu,, ak nak lupakan terus ... biar laa tuu jadi sejarah....

kenangan?? 



memang lahh ade ... tapiiiiii ........



kenangan tetap kenangan kannn ... 

lagipon tak semua yg kita nak kita akan dapat ...... get it ?? ^^


korang kenal NajwaLatif  ???
ak rase semua kenal kowtt kann...
artis muda yg berbakat tuu ...
lagu2 dia... BESTTTT ! xD
-sorry haters NL-



time bosan ak memang bukak youtube,, then search lagu2 NajwaLatif ... huhu
*gdluck dik for ur spm* ^^



antara lagu2 yg ak suka dgr :
-kosong
-carta hati
-cinta muka buku
-bla bla bla......... UNTUK DIA pon ak sukeee ~
n bnyak lagi laa...


tapi satu lagu tuu... memang betol2 kena ngan jiwa ak ...

guess what ??!



lagu ....... I LOVE YOU .. penah dngar tak????
yg tak tauu lagi tuu ... nahh tngok nii :




*via youtube*



dah dengar ?????


bestt kan ?! xD



macam mane dalam lirik lagu tuu.. itulah yg ak rase ...


insyaallah kitorg akan kawan smpai bilabila.... 
n ak pon dah janji ngan diri ak... xkan ungkit lagi kenangan duludulu...


KAMI KAWAN !


i'm sorry but i love you . .i'm sorry if i miss you . .even if i can't have you . .you know i'll always be there for you . . . . .



-sekian-



HOPE U GUYS ENJOY WIF MY POSTS

2 blogheart comments here:

are_lin@yu said...

ayu pn trgin cmtu..tp bla break cra x ok xlhla..hehe

farhalurve said...

@are_lin@yu huhu... xpee..
janji xberdendam n brmusuh sudah laa kann ^^