++ In my dream , you're mine. But in reality , you're a dream ++

Thursday, July 26, 2012

feri terakhir ...


salam petang readers ...


story-mory cket petang nim jommm ...



semalam ak ad tngok satu drama nim ... walaupun dah penah tngok cite tuu dulu.. tapi ak still tngok lagi .... cite dia best kowtt ... sedih giler2 .....




korang tau tak cite ape ak tngok ???




cite tuu tajuknye  "FERI TERAKHIR" ... at tv9 malaysia semalam jam 8.30-10.30 malam ....lakonan oleh pelakon yang dah pon sah bergelar suami isteri n bakal jadi mak ayah nnti ... InsyaAllah ... sape??? mesti korang tak tngok kan ... rugi2 ! cite tuu lakonan ezad n eira syaziera :D





*gambar hiasan*



sape tngok cite tuu.. angkat tngan cepat !!


yang tngok tuu mesti ad nanges kann ... mane taknye.. sumpah sedih kowtt ... lakonan ezad sbg ayim yg cacat tetapi mmpunyai perasaan cinta yg begitu mendalam terhadap eira yg memegang watak ecah .... 



mak kpde ecah tdk mahu menerima ayim sbg menantu krne baginye diri ayim yg cacat, hodoh dan miskin sangat tidak sepadan dgn anaknye .. 
sedangkan anaknye ecah seorang yg sempurna,, bijak dan cantik ... oleh yg demikian,, mak ecah ingin anaknye bertunang dan berkahwen dgn tajol yg tersangatttt lah ego bagi farah .....



oke laa tuu sinopsis dia ... yg tak tngok memang rugi laa... mane yg tngok tuu mesti tak puas hati kann sbb citenye 'sad ending' :(


***   


bile tngok cite tuu kan ... tetiba ak teringat kat dia lagi .... sepantas kilat kenangan kitorg dulu bermaen2 dlam fikiran ....



tapi ak tau ... seingat mane pon ak kat dia... serindu mane pon ak kat dia... hubungan kitorg TAK MUNGKIN akan pulih lagiii .... dan ak pon terima kenyataan tuu memandangkan dia sndiri pon tak pernah ingat ak lagii ...




~sekian~




HOPE U GUYS ENJOY WIF MY POSTS

4 blogheart comments here:

Nur Atiqah Mohd Zaki said...

nasib baek eyqa x tgok.. sad ending..
mesty mgalir air mate bile tgok cter sad ending

farhalurve said...

@Nur Atiqah Mohd Zaki yeahh ! mmg mngalir airmata pon ^^

unsecretostory said...

Bila nak datang penang ? Bole belanja naek feri , pastu jalan2 naek beca pusing padang kota . Jumss . Heww ^^,

farhalurve said...

@unsecretostory alahaii cam best ..hehe
xtau lagi laa.. tgk r nti kowtt2 ad rzki pegi sane..
wait n see jer .. HAHA ^^