++ In my dream , you're mine. But in reality , you're a dream ++

Saturday, July 21, 2012

dugaan awal ramadhan ...


salam ramadhan peeps ...


waaa ...dah sehari kite berpuase kann ... Alhamdulillah bagi yg dah berjaya abes kan puase hari nim n yg dah lepas tunaikan solat tarawih ... tahniah tahniah tahniah !  :D



tadi kan ... around 5.30 petang ...lepas jer smyang asar ...nf trdengar laa bunyi kucing bgaduh ... nf pon angkat kaki laa kluar dr rumah .. sbb memang nf dah agak pon tuu kucing nf ...




* ni lah dia samseng yg gigit nf ... bapak kpd 9 anak,, laki kpd 2 bini ... HAHA :D



tempias dia gaduh ngan sekor lagi kucing tuu lah terkena pd nf ...nf nak ambk dia drpd terus gaduh ngan kucing tuu... tapi nf plk yg dia gigit .... luke xbnyak mane pon ..tapi bayangkan laa... kucing jantan kowtt ..... bapak anak plak tuu.. bukan anak2 kucing yg nf dah terbiase kne gigit ... mau tak nangis nf tadi ,,sakit punye pasal ... smpai terketar2 tngan... yelaa selama nim mane penah nf ad luka pape ... ni dah konpem tnggal parut ... jatuh laa saham nf nti....uhhhh !!








mesti ad yg bace ni kate kann ... "elehh cket jer ... tuu pon nak kecoh" ...
tapi betul .... sakit tau.. tambah2 agi yg ni :






yang ni dah laa betul2 atas tulang .. sampai skrang sakit agi,, bengkak plk tuu ... rase berdenyut2 gtuu ... npew ekk?? xkan kne urat kowtt .... luke tadi pon maa nf suh sapu ubat gamat .. tapi nf mngelak ... takut sakit ......
nf memang xboleh maen2 ubat ni ... xkisah laa ubat makan ke,, ubat sapu ke .... memang nf anti (:



malam nim ntah lena tidor ke tak ?? maen denyut2 cmni,, xtahan jgak nf ......tapi nak buat cmne kann ... dahh dugaan awal ramadhan untk nf ... terima jelaa kan ..



oke lah dulu .... tak boleh taip bnyak2,, tngan sakit ... 
salam Ramadhan al-Mubarak dari nf :)))




HOPE U GUYS ENJOY WIF MY POSTS

6 blogheart comments here:

Najwa said...

sabar ,dugaan .hee .kite takut nak pegang kucing mcm awk .

farhalurve said...

@Najwa bela kucing ni best ..hehe
pgjaran dia senang jer,,jngan cmpur kucing tgh gaduh ..
klau x ni lah padahnye ..

Norzie hany said...

Selamat berpuasa.
Semua yang join dpt hadiah.Jemput join ye.

http://norziehany.blogspot.com/2012/07/semua-peserta-yang-join-akan-dapat.html

unsecretostory said...

nyilu rasa , errrr ~~
ouchhh !

unsecretostory said...

nyilu rasa , errrr ~~
ouchhh !

farhalurve said...

@unsecretostory HAHA ... mmg sakit pon cik aten ..
smpai skrg pon xbaik2 agi .. heee ^^