++ In my dream , you're mine. But in reality , you're a dream ++

Monday, September 17, 2012

buka hati ...


assalamualaikum ...
malam all ....




ak xde story laa nak share malam nii ... just ke'boringan' ... xtau nak buat ape ... sooo ak bukak tab untuk blog,, n merapu laa ak kat entri kali nii ... HAHA



"nok pakwe sorang" HAHAHAHA !! boleh tak ?? *kidding




seriously ak dah mula rasa bosan dngan hidup ak ... dah 2taon ak menyepikan diri dari dunia cinta remaja nii... cewahhh ! ..HAHA ....  S.U.N.Y.I.S.E.P.I tidak berteman .... xde orang ak nak ajak gaduhhhh n tumbuktumbuk ! :p



sis ak ad tanye,, npew laa ak tak cuba cari pengganti ??




camne ak nak cari ... ak duk kat rumah jer pon ......
kalau nak harapkn 'cinta siber' mcam dia tuu,, memang xkann laa .... ak xpercaya langsung cintacinta siber nii ... hihi ... kalau jumpa yang betolbetol baik tuu xpe laa,,, tapi yg baik tuu mungkin SATU dalam SEJUTA kowtt ... 



sooo daripada ak mnyeksa diri  berterusan cmni,, ak nak cuba buka hati ak tuk terima siapa pon yang ingin mngenali diri ak lepas nii ... amacamm ??? ^^
tapi sorry laa... ak nii memang memilih ckitt ... MEMILIH utk dapatkn yang terbaik ... sebab ak xmo lagi lepas nii kalau ak terima sapesape,, tapi hbungan tuu brtahan xlama .... *faham semua ... hihi 



ANTARA CIRICIRI LELAKI IDAMAN AKU :

1. dia tinggi n xterlalu putih *kalau putih sgt,nmpk jambu aje kan  (ak nak ala ala aliff aziz gtuu) :p
2. solat 5waktu tak tinggal - beriman 
3. bukan kaki pompuan
4. romantik semestinya - dgn ak sahaja
5. suka menolong n xmgharapkn balasan
6. boleh menyanyi sikitsikit
7. sejuk mata memandang
8. percayakn ak 100%
9. pndai bertumbuk - utk keselamatan diri... BUKAN utk jadikn ak sbg punching bag dia
10. semua laa yg baikbaik ....... 



HAHA ... amacam,, skema kan ak ...??
buat macam nii,, mcam laa ad yang nak kann ak sngat kann ...


dulu masa dngan hh,, dia yg mencari ak ... hope my second n last love nii pon dia laa yg cari ak ........



ak xmo cari sebab ak takut ak tersilap pilih yang sesuai ....



setakat hari nii ak xjumpa lagi laki yang betolbetol serius dngan ak ....
kbnyakan bila ak dah tolak,, lgsung xcuba lagi ... nmpak sngat nak mainmain !! *tuu pendapat ak tentang diorang .....



terasa ak dah malalut jauh malam nii .... tapi lantak laaa... blog nii acc ak kann ... sooooooo .... *ala alaa samseng gituu




oke stop nonsense .... !!
hope ak jumpa laa "seseorang" selepas nii ..... :P






* yang macam nii pon boleh ^^ *





kbhaiii :D




HOPE U GUYS ENJOY WIF MY POSTS

4 blogheart comments here:

unsecretostory said...

Doa banyak2 untuk dapat jodoh yang baik yea farah .
Insha ALLAH :)

cweet pinky said...

iklan mencari jodoh kerr ?? hehehe ~

farhalurve said...

@unsecretostory insyaallah ... aminnn3 ^^

farhalurve said...

@cweet pinky meroyan ckit .. HAHA
lebih kurg cmtuu laa.. iklan ^^